Оголошення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Солоницівської селищної ради

Дата: 15.06.2022 08:50
Кількість переглядів: 433

Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Солоницівської селищної ради, затвердженого рішенням XXIX сесії VІІІ скликання Солоницівської селищної ради від 17.02.2022 року № 33 «Про Порядок проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Солоницівської селищної ради та затвердження складу конкурсної комісії».

Конкурс проводиться у три етапи:

- І етап – оголошення конкурсу;

- ІІ етап – подання упродовж 10 робочих днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти на участь у конкурсі (з 15.06.2022 по 28.06.2022 включно);

- ІІІ етап – визначення переможців конкурсу (з 29.06.2022 по 30.06.2022 включно).

До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти Солоницівської селищної ради, які відповідають вимогам Положення про опорний заклад освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти».

Для участі у ІІ етапі закладам освіти необхідно подати до Відділу освіти культури, молоді та спорту Солоницівської селищної ради заявку про участь у конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:

1) заявка;

2) пропозиції щодо створення опорного закладу освіти та його філій;

3) план розвитку закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:

- відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі (окремо вказати проєктну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких закладів загальної середньої освіти (реорганізованих, ліквідованих) планується підвезення учнів до опорного закладу; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування у дорозі, транспорт, яким буде здійснюватись підвезення);

- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів (вихованців) до опорного закладу освіти;

- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами);

- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;

- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;

- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;

- організація допрофільної підготовки і профільного навчання;

- організація інклюзивного навчання за наявності дітей з особливими потребами;

- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад та досягнення педагогічного колективу;

3) опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогів тощо).

4. Конкурсні матеріали оформляються в одному примірнику комп’ютерним набором. Обов’язково додається електронна версія.

Визначення переможця Конкурсу проводиться Конкурсною комісією із визначення опорного закладу освіти. Підсумки Конкурсу підбиваються за загальною сумою балів. Максимальна сумарна кількість балів – 250 балів.

Подані матеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів):

Назви критеріїв

Оцінювання за критеріями

5 балів

10 балів

1

Кількість філій опорного закладу освіти

Дві

Три і більше

2

Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій)

200-300 осіб

Більше 300 осіб

3

Кількість класів на паралелі (в т.ч. у старшій школі)

Один

Два і більше

4

Середня наповнюваність класів

До 20 осіб

20 і більше

5

Кількість профілів у опорному закладі

Один

Два і більше

6

Наявність факультативів, спецкурсів та курсів за вибором

1-4

Понад 4

7

Кількість класів з поглибленим вивченням предметів

Один

Два і більше

8

Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів

До 40%

40% і більше

9

Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсу МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладу

До 50%

50% і більше

10

Якісний склад педагогів (категорія, педагогічне звання та нагороди)

До 50%

50% і більше

11

Використання проєктної потужності закладу

30-50%

Більше 50%

12

Кількість учнів, які будуть підвозитись до опорного закладу

20-50 учнів

Понад 50 учнів

13

Організація інклюзивної освіти

Організовано

Організовано, створено ресурсні кімнати

14

Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освіти

Наявність пандуса

Наявність пандуса, пристосування туалетів тощо

15

Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, навчальних майстерень, спортивного залу та інших

Наявні, але не паспортизовані

Паспортизовані

16

Наявність актового залу

У пристосованому приміщенні

Так

17

Укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою

До 30%

Понад 30%

18

Енергозберігаюче середовище

Втілено окремі елементи

Заклад має енергозберігаюче середовище (не менше 80%)

19

Наявність мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом

Швидкість до 30 Мбіт/с

Швидкість 30-100 Мбіт/с

20

Інвестиції у спортивні споруди

Здійснювалися для часткового оновлення

Здійснено капітальний ремонт, реконструкцію

21

Використання інвестиційних технологій в освітньому процесі

Використовуються елементи технологій

Використовуються 3 і більше технологій

22

Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера та інше)

Відсутні одна або кілька складових

Так

23

Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води

Тільки холодна проточна вода

Так

24

Термін проведення останнього капітального ремонту

Змістовний

Змістовний, спрямований на впровадження інновацій, відповідає вимогам часу

25

Відповідність плану розвитку підходам у реформуванні загальної середньої освіти

Частково

Так

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь